beantwoord

Actievatie account (on)succesvol?

  • 19 november 2014
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

1. Zojuist een account aangemaakt
2. Daarna in de bevestigingsemail op de activeringslink geklikt
3. succes: "u heeft reeds een account"
4. bij inloggen op ns.nl krijg ik echter te horen dat mijn account nog niet geactiveerd is.
5. moet ik een standaardtijd wachten? of is er iets mis?

Dank 🙂
icon

Beste antwoord door Jan NS 19 november 2014, 18:30

Hallo Weemij, goed dat je ons hebt gevonden om je vraag te stellen. Het lijkt er op dat er iets is misgegaan bij het aanmaken van het account. Als je in een privébericht je e-mailadres, NAW-gegevens en geboortedatum stuurt, dan help ik je verder. Ik heb je vraag onder 'overige producten' gezet. Groet, Jan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Weemij, goed dat je ons hebt gevonden om je vraag te stellen. Het lijkt er op dat er iets is misgegaan bij het aanmaken van het account. Als je in een privébericht je e-mailadres, NAW-gegevens en geboortedatum stuurt, dan help ik je verder. Ik heb je vraag onder 'overige producten' gezet. Groet, Jan

Reageer