beantwoord

Activatie problemen mijn NS account

• 29 december 2014
  • 6 reacties
  • 341 Bekeken

Hi, ik heb problemen met activeren van mijn NS account.! Wanneer gaan jullie deze bug fixen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 29 december 2014, 14:42

Hallo roy1987! Welkom op het NS serviceforum. Ik zou graag even mee willen kijken. Je kan op mijn naam Laura NS klikken en mij een privébericht sturen. Daarin ontvang ik graag je NAW-gegevens en e-mailadres.

P.S. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het naar het subforum Overige Producten verplaatst.
Bekijk origineel

6 reacties

Welke problemen ondervindt je dan precies?
Na mijn account te hebben geactiveerd (Mail: Klik hier voor het activeren van uw MijnNS-account), krijg ik telkens de melding dat ik niet kan inloggen omdat het account nog niet geactiveerd is, Terwijl ik dit al gedaan heb.
Hallo roy1987! Welkom op het NS serviceforum. Ik zou graag even mee willen kijken. Je kan op mijn naam Laura NS klikken en mij een privébericht sturen. Daarin ontvang ik graag je NAW-gegevens en e-mailadres.

P.S. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het naar het subforum Overige Producten verplaatst.

Mijn vriendin kan haar account niet activeren en om die reden niet inloggen en geen ns flex abonnement aanvragen.

kan iemand mij hierbij helpen? En kan zij een nieuwe activatiecode of dergelijke ontvangen?

Hallo Sietsevdenden, welkom op de NS Community. 

Helaas werkt dat niet helemaal zoals het zou moeten. Excuses. Wij kunnen tijdelijk niet in het programma waarmee we de accounts kunnen beheren, dus wanneer er iets niet goed gaat met het account activeren of het wachtwoordherstel, dan kunnen we daar op het moment niets aan doen. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen. De klantenservice kan niet Flex bestellen, maar een bestaand product wel wijzigen naar Flex. Als je vriendin al een persoonlijke OV-chipkaart heeft, dan zou ze hier OV-fiets op kunnen zetten en onze klantenservice het dan kunnen laten wijzigen naar het NS Flex product dat ze graag wil hebben. 

Badge +3

Een mail met activeringscode is beperkt geldig, maar als je contact opneemt met de Klantenservice (bellen, Twitter, Facebook of Live Chat) kunnen ze een nieuwe link sturen.

Dat moet je vriendin dan wel zelf doen eigenlijk, maar als je al haar gegevens hebt lukt het ook wel.

Edit: Maxime was me voor, nog steeds storing dus...

Reageer