Activeren Mijn NS-account lukt niet

  • 8 August 2014
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,
Ik heb net een abonnement besteld en een nieuw account aangemaakt.
Per mail wel bevestiging ontvangen. Via de link wil ik mij inloggen bij NS . Geeft het de melding: dat Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.

Moet ik hiervoor een paar uur wachten zodat het verwerkt is bij de administratie van ns groep kantoor? Ik ga binnenkort reizen met mijn ovkaart en wil ik de reishistorie graag ontvangen.

Gr

1 reactie

Welkom op het forum Eef25!

Kan je mij in een priv├ębericht je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en e-mailadres doorgeven? Dan ga ik even naar de status van je account kijken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer