beantwoord

Activeren Mijn NS lukt niet

  • 13 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Ik probeer al een tijdje een nieuwe NS account aan te maken, maar krijg steeds problemen met het activeren. Het stoom komt inmiddels uit mijn oren! ;-)

Als ik de activatie link click, dan krijg ik de melding "account bestaat al". Als ik probeer in te loggen krijg ik de melding "nog niet geactiveerd".

Ook het registreren voor dit forum gaat niet vlekkeloos. Hoewel er maar om drie velden wordt gevraagd krijg je de foutmelding "onjuiste gegevens ingevoerd" o.i.d. i.p.v. "deze (forum) naam bestaat al"
icon

Beste antwoord door Marjan NS 13 augustus 2014, 12:28

Hallo Dissappointed Traveller,



Vreemd dat het niet lukt. Het kan zijn dat er nog een oud account actief is, waardoor je deze melding krijgt. Kun je je NAW gegevens, geboortedatum en emailadres in een privebericht naar mij toesturen? Dan ga ik het voor je bekijken.



Groet,

Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Dissappointed Traveller,

Vreemd dat het niet lukt. Het kan zijn dat er nog een oud account actief is, waardoor je deze melding krijgt. Kun je je NAW gegevens, geboortedatum en emailadres in een privebericht naar mij toesturen? Dan ga ik het voor je bekijken.

Groet,
Marjan

Reageer