beantwoord

Activeren MijnNS

  • 14 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goeden middag,

Een aantal dagen geleden heb ik een persoonlijke inlog code aangevraagd om zo mijn reisgegevens on-line te kunnen inzien via mijn NS.
Hierbij heb ik een activerings e-mail ontvangen en heb ik mijn account geregisteerd.
Wanneer ik probeer in te loggen lukt dit niet omdat volgens de website mijn account nog geactiveerd moet worden.

Ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 14 augustus 2014, 15:16

Leuk dat je het NS serviceforum hebt gevonden, Sbree! Welkom 🙂 Ik heb je topic naar overige producten verplaatst en de titel een beetje aangepast. Spijtig om te lezen dat het niet lukt om je account helemaal te activeren. Graag ontvang ik een privébericht met je e-mailadres. Dan probeer ik je even een nieuwe te sturen!
Bekijk origineel

1 reactie

Leuk dat je het NS serviceforum hebt gevonden, Sbree! Welkom 🙂 Ik heb je topic naar overige producten verplaatst en de titel een beetje aangepast. Spijtig om te lezen dat het niet lukt om je account helemaal te activeren. Graag ontvang ik een privébericht met je e-mailadres. Dan probeer ik je even een nieuwe te sturen!

Reageer