beantwoord

Activeren MijnNS-account

• 27 mei 2014
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Ik heb al heel lang een account. Vanwege wijziging van mijn mobiele telefoonnummer heb ik NS verzocht dit in mijn profiel te willen aanpassen (kon dit zelf niet doen). Daarna is het mis gegaan. Ik heb op voorstel van NS nu al de afgelopen maanden ".....tig" keer mijn oude account door NS laten vervallen. Echter als ik een nieuw account aanmaak krijg ik na de activatie dat mijn account al (dus nog steeds) bestaat en als ik daarna probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik de account dien te activeren. Dus draai rond in een cirkeltje.... Wie helpt mij op de goede weg??
icon

Beste antwoord door Leny NS 27 mei 2014, 13:31

Bakker, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat je Mijn NS account niet werkt. Ik wil voor je in het systeem nakijken waar het aan kan liggen en wellicht kan ik je verder helpen. Zou je via een privébericht je naw gegevens willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘overige producten’. Groet, Leny
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Bakker, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat je Mijn NS account niet werkt. Ik wil voor je in het systeem nakijken waar het aan kan liggen en wellicht kan ik je verder helpen. Zou je via een privébericht je naw gegevens willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘overige producten’. Groet, Leny
Badge
Ik help Bakker verder via privébericht

Reageer