beantwoord

activeringscode

  • 6 februari 2018
  • 1 reactie
  • 267 Bekeken

Ik ben m'n code vergeten en kan de brief, die ik daarover kennelijk ontvangen heb, niet terugvinden. Kunt U mij helpen?
icon

Beste antwoord door Thom 6 februari 2018, 10:42

Het beste is contact op te nemen met Klantenservice. Het forum is geen postadres.





Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.



Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Het beste is contact op te nemen met Klantenservice. Het forum is geen postadres.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Reageer