beantwoord

ah dagkaart

• 8 november 2019
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb een tijdje geleden 3 dagkaarten gekocht bij de Albert Heijn. Voor 14,50€ per stuk. Ik heb ze geactiveerd om morgen naar Rotterdam te gaan. Ik zelf woon in Gorinchem. Nu rijden de treinen niet en zouden heel erg om moeten met de bus. Het is dus niet mogelijk. Ik zou nu graag een dagje naar Utrecht willen i.p.v. Rotterdam. Maar ik heb mijn locatie al ingevoerd maar zoals ik al zei is het niet mogelijk om naar Rotterdam te gaan. Dus zou ik dan naar Utrecht kunnen?

icon

Beste antwoord door MoDe 8 november 2019, 23:51

Volgens de reisplanner is morgen de reis van Gorinchem naar Rotterdam via Utrecht. De hele reis duurt ongeveer 1 uur en 3 kwartier. Omdat er volgend de planner via Utrecht gereisd wordt mag u ook met uw kaartje naar Utrecht.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Volgens de reisplanner is morgen de reis van Gorinchem naar Rotterdam via Utrecht. De hele reis duurt ongeveer 1 uur en 3 kwartier. Omdat er volgend de planner via Utrecht gereisd wordt mag u ook met uw kaartje naar Utrecht.

Reputatie 7
Badge +3

laat maar, ik las een ander begin station

Reputatie 4

Gor-Utr is veel sneller en stukken goedkoper met de elke 30 min rijdende luxere Q-liner BUS.

Naar R'dam-er rijden (uiteraard) ook vervangende Q_Buzz bussen vanaf Gor tot Dordt of ergens tussendoor, dat is niet om, wel trager als dat treintje. Dat AH-kaartje zal wegens de korte afstand niet echt veel besparen tov normaal tarief met chipkaart.

Badge +3

@bahnrider 

Je advies is in het algemeen correct.

Maar in dit specifieke geval heeft @Helena1234 al verzilverde dagretours die niet gewijzigd kunnen worden. Het toeval wil dat door werkzaamheden aan het spoor ze de tickets naar Rotterdam morgen kan gebruiken wil voor een reis naar Utrecht. Utrecht ligt in dit geval op de route die de reisplanner aangeeft van Gorinchem naar Rotterdam. (Je hoeft met een kaartje naar Rotterdam helemaal niet naar Rotterdam te reizen. Je mag morgen Utrecht als bestemming kiezen.)

Reageer