beantwoord

Als je wegens onderhoud géén e-ticket kon aanschaffen, kun je later je extra reiskosten declareren?

• 17 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op onregelmatige tijden is er wegens onderhoud of storing
niet mogelijk om een e-ticket aan ter schaffen.
Kun je in zo'n geval achteraf je extra reiskosten declareren bij de NS klantenservice?

Voorbeeld: vlak voor vertrek blijkt het niet mogelijk om een E-ticket Avond Vrij voor €9
aan te schaffen. Kun je achteraf het verschil tussen de betaalde reiskosten
(bijvoorbeeld €19 met OV Chipkaart) en je E-ticket kosten (€9) bij NS terugvragen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 26 augustus 2016, 11:06

Hoi Michiel. Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad. Excuses daarvoor!

Soms is er inderdaad sprake van onderhoud of een storing, waardoor je geen e-ticket kunt bestellen. Meestal zijn er andere mogelijkheden beschikbaar, dat blijkt ook uit reacties op het forum. We hebben hier dus niet iets voor ingericht. Ik raad je aan om contact met ons op te nemen wanneer je in een dergelijke situatie zit. Meestal is de storing of het onderhoud van tijdelijke duur, gelukkig.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Michiel. Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad. Excuses daarvoor!

Soms is er inderdaad sprake van onderhoud of een storing, waardoor je geen e-ticket kunt bestellen. Meestal zijn er andere mogelijkheden beschikbaar, dat blijkt ook uit reacties op het forum. We hebben hier dus niet iets voor ingericht. Ik raad je aan om contact met ons op te nemen wanneer je in een dergelijke situatie zit. Meestal is de storing of het onderhoud van tijdelijke duur, gelukkig.

Reageer