beantwoord

annuleren keuzedagen

  • 29 May 2018
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

ik zou na 4 augustus hebben gestart met de keuze dagen (60plus), maar heb vandaag besloten dat toch niet te willen. vandaag is de incasso gedaan, die ik gestorneerd heb. ik wil ook definitief de bestelling van de keuzedagen annuleren. hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Thom 29 May 2018, 14:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Storneren is doorgaans de slechtste en duurste werkwijze. Het beste is contact op te nemen met Klantenservice, 030 7515155 en de vraag aan hen voorleggen. Of er een mouw aan te passen is, kan ik met deze gegevens niet zeggen. Als de keuzedagen per 4 augustus ingaan, heeft u ze in ieder geval niet gebruikt, dat helpt mogelijk.

Met storneren bereikt u alleen dat er na een tijd een incassotraject wordt opgestart en dat is op uw kosten. In redelijkheid zaken oplossen werkt doorgaans beter en is goedkoper.

Reageer