Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Fryzelreza en welkom bij de NS Community,
Indien dit om een e-ticket gaat kan je deze na het openen niet meer wijzigen of annuleren. Dit betreft namelijk een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen achterhalen of deze wel of niet is gebruikt. Als je in het bezit bent van een los kaartje die je op het station hebt aangeschaft wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen hem niet wijzigen, maar waarschijnlijk kunnen we wel gezamenlijk tot een oplossing komen.
Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel
Indien dit om een e-ticket gaat kan je deze na het openen niet meer wijzigen of annuleren. Dit betreft namelijk een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen achterhalen of deze wel of niet is gebruikt. Als je in het bezit bent van een los kaartje die je op het station hebt aangeschaft wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen hem niet wijzigen, maar waarschijnlijk kunnen we wel gezamenlijk tot een oplossing komen.
Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.