beantwoord

Automatisch Opladen

• 14 juli 2014
  • 4 reacties
  • 348 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 3 reacties
Hi,

Bij mijn poging via MijnNS naar automatisch opladen te gaan wordt ik doorgestuurd naar de ov-chipkaart site. Mijn kaartgegevens worden niet meegestuurd. Het keuzemenu welke kaart blijft leeg. Hoe moet ik dit aanpakken?

Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 juli 2014, 16:46

Mijn NS en Mijn OV-chipkaart staan los van elkaar. U moet op Mijn OV-chipkaart een nieuwe account aanmaken en daar uw kaart aan toevoegen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Mijn NS en Mijn OV-chipkaart staan los van elkaar. U moet op Mijn OV-chipkaart een nieuwe account aanmaken en daar uw kaart aan toevoegen.
Hi,

Bij mijn poging via MijnNS naar automatisch opladen te gaan wordt ik doorgestuurd naar de ov-chipkaart site. Mijn kaartgegevens worden niet meegestuurd. Het keuzemenu welke kaart blijft leeg. Hoe moet ik dit aanpakken?

Bij voorbaat dank

Gewoon bij OV-chipkaart.nl naar deze pagina gaan en de aanwijzingen volgen.
Komt het allemaal in orde.
Ik had al een account aangemaakt daar maar waar je je kaart kon toevoegen was me onduidelijk. Dat vindt je op de ze pagina: https://www.ov-chipkaart.nl/mijnovchipkaart/mijnovchipkaarten/kaartbeheer/beheerkeuze/

Geen heldere site trouwens dat ov-chipkaart.nl. De heldere opmerking van Tochjo bracht mij op het goede spoor. Het spoor van Hertog had ik al gevolgd maar bracht mij nergens. Een korte uitleg bij de hyperlink van mijnNS naar ov-chipkaart.nl is op zijn plaats. Een voorbeeld van het zwakke niveau van de site is het zeer zwakke instructie-filmpje op https://www.ov-chipkaart.nl/opladen/webwinkelbestellingen/ophalen/
Zeer, zeer zwak.

Bedankt Tochjo en Hertog
Badge
Hi,

Bij voorbaat dank

Goed om te lezen dat het nu wel gelukt is Jmv. MijnNS en Mijn OV-chipkaart staan inderdaad los van elkaar. Dank Tochjo en Hertog!

Reageer