beantwoord

Bedrag twee keer afgeboekt

• 23 mei 2018
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik kocht zojuist een treinkaartje via NS international. Bij de betaling via iDeal werd terug verwezen naar de NS website, waar een melding stond dat de betaling mislukt was, er niets was afgeboekt en dat ik het opnieuw moest proberen. Nadat ik op “Probeer opnieuw” klik krijg ik weer een foutmelding en de vraag: “Is er misschien iets mis met de DNR code?” Ik maak een nieuwe boeking, deze keer lukt het wel. Saldo in de ING app is gelijk dus ik ga er vanuit dat er inderdaad nog niets was afgeboekt. Bij het openen van mijn email om het ticket binnen te halen zie ik tot mijn verbazing dat ik twee tickets binnen heb gekregen. Bij een tweede check in de ING app zie ik dat er ineens wel twee keer het bedrag is afgeboekt. Hoe krijg ik mijn geld terug?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 23 mei 2018, 10:16

Dag Mariekequa, dat is wel heel vervelend natuurlijk. Als er twee tickets zijn aangemaakt, wil ik je aanraden even contact op te nemen met NS International. Dit kan via chat, telefoon of social media. Je kan linkjes naar alle mogelijkheden onderaan deze pagina vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Mariekequa, dat is wel heel vervelend natuurlijk. Als er twee tickets zijn aangemaakt, wil ik je aanraden even contact op te nemen met NS International. Dit kan via chat, telefoon of social media. Je kan linkjes naar alle mogelijkheden onderaan deze pagina vinden.

Reageer