beantwoord

Bestaat de dagkaart 40% korting nog?

• 9 August 2014
  • 6 reacties
  • 1562 Bekeken

2 x enkele reis is veel duurder. Ik wil dus een dagkaart. Kostte omstreeks 27 euro. En nu dus over de 50 euro. De dagkaart voor de voordeelurenkaart met 40% korting bestaat toch nog wel, neem ik aan?
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 August 2014, 09:16

Bekijk origineel

6 reacties

Dagkaarten tegen kortingstarief bestaan niet meer sinds november 2012.
In zulke gevallen kan je evt een Kruidvat/Blokker/AH/HEMA dagkaart/dagretour kopen. Die acties zijn bijna heel het jaar door wel ergens.
Ik heb even zitten kijken, maar twee enkele reizen, die komen nooit boven de voltarief dagkaart uit.

Groningen - Maastricht vol tarief retour = € 50,80 / 40% korting = € 30,40
Vlissingen - Groningen retour = € 50,80 / 40% korting = € 30,40
Vol tarief dagkaart = € 50,80
Dagkaart 40% bestaat zoals Pe_pe aangeeft niet meer

Ik zou zelf persoonlijk altijd dan een dagkaart kopen, kan je meer mee reizen, maar ik zou ook zeker kijken naar wat macca728 adviseert, dat is in veel gevallen de goedkoopste oplossing.
In zulke gevallen kan je evt een Kruidvat/Blokker/AH/HEMA dagkaart/dagretour kopen. Die acties zijn bijna heel het jaar door wel ergens.

En wat dacht je van aanbiedingen uit de Spoordeelwinkel ??
Welkom op het forum retepzee!

De dagkaart met 40% korting bestaat inderdaad niet meer. Momenteel loopt er geen actie bij een van de grote ketens, maar wellicht kan je inderdaad een passend uitje vinden in de Spoordeelwinkel.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Op Marktplaats zijn altijd wel dagkaarten te vinden.

Reageer