beantwoord

Bestaat de groepsretour (4 personen voor 49 euro) nog?

• 29 april 2014
  • 11 reacties
  • 11601 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Bestaat de actie vd groepskorting nog: 4 personen voor 49 euro?
icon

Beste antwoord door Thom 29 april 2014, 09:57

De groepskorting bestaat nog gewoon. Neem wel goed kennis van de voorwaarden. Bijzonder is dat je niet perse samen hoeft te reizen, naast een aantal andere zaken:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html

Bij het knopje Koop nu kunt u hem bestellen. Handig met veel mensen, de voorwaarden zijn gunstig en het is echt heel goedkoop in veel gevallen.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De groepskorting bestaat nog gewoon. Neem wel goed kennis van de voorwaarden. Bijzonder is dat je niet perse samen hoeft te reizen, naast een aantal andere zaken:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html

Bij het knopje Koop nu kunt u hem bestellen. Handig met veel mensen, de voorwaarden zijn gunstig en het is echt heel goedkoop in veel gevallen.
Beste Annie, Welkom op het NS Service Forum! Het antwoord van Tom Prins is correct. Via de link in zijn post kan je het groepsretour bestellen. Alvast veel reisplezier!

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van het topic te vergroten.
Ik heb ook een vraagje over het Groepsretour.

Ik wil voor 31 augustus een NS grepsretour bestellen. Ik zag dat de retour tot 31 augustus geldig was, maar toen ik naar de infodesk belde om te vragen werd mij verteld dat de retour gelukkig tot EN MET 31 augustus geldig is.

Nu wilde ik dus 5 kaartjes bestellen bij het NS groepsretor en dan zegt ie -als ik de datum invul- "Reisdatum van het ticket mag maximaal 15-8-2014 zijn"... Ik snap dat niet.
Hoe kan ik dan kaartjes voor de 31ste bestellen?
Alle e-tickets zijn niet langer dan 30 dagen van tevoren te bestellen. Een Groepsretour dat geldig is op 31 augustus, zou je dus op 2 augustus kunnen aanschaffen. Het betekent ook dat je - als je het ticket uiterlijk 31 augustus aanschaft - tot 30 september met een groepsretour kunt reizen.

Overigens kun je beter wat langer wachten met de aanschaf van het groepsretour. Je kunt na bestelling namelijk helemaal niets meer aan het ticket wijzigen. Mocht zich onverhoopt een situatie voordoen waardoor je op 31 augustus niet kunt reizen, dan ben je dus je geld kwijt.
Oh, wat een opluchting. Ik zat al lichtelijk te stressen hierzo! ;)

Bedankt.
Is al bekend tot wanneer de looptijd van deze actie is? Wordt het verlengt?
Reputatie 4
Badge
Ja, natuurlijk is dat intern al bekend, Nee, er mag door medewerkers nog niet over gecommuniceerd worden of de actie een tweede verlenging krijgt of niet.
Mij is nog niet ter ore gekomen dat de actie van het NS Groepsretour wordt verlengd. Mijn advies is om de website de komende tijd even in de gaten te houden.
misschien een hele vreemde vraag maar als ik een groepsretour wil bestellen moet ik eindbestemming invullen betekent dat ik voor de terugweg weer een andere nodig groepsretour nodig ben
Reputatie 7
Badge +4
Nee hoor, u kunt met 1 groepsretour heen en terug reizen. U kunt als eindbestemming bijvoorbeeld Amsterdam invullen en de vier reizigers kunnen desnoods uit Groningen , Maastricht, Vlissingen en Den Helder heen en ook in dit geval uit Amsterdam weer terug.
Nee hoor, u kunt met 1 groepsretour heen en terug reizen.super bedankt staat er namelijk nergens bij 😉

Reageer