beantwoord

Bestelde E-ticket niet ontvangen


2 etickets gekocht ,en maar 1 gekregen
icon

Beste antwoord door Thom 7 mei 2019, 01:06

Kijk eens of u meerdere pagina's heeft, die er dus nog achteraan komen. Met een pdf lezer als Acrobat reader dan wel PDF-Expert is het goed te zien. Vindt u ze echt niet, dan kunt u 24 uur per dag contact opnemen met Klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens of u meerdere pagina's heeft, die er dus nog achteraan komen. Met een pdf lezer als Acrobat reader dan wel PDF-Expert is het goed te zien. Vindt u ze echt niet, dan kunt u 24 uur per dag contact opnemen met Klantenservice.
Hallo dikschuur en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Thom je al een goede suggestie heeft gegeven hoe je dit verder kunt oplossen. Laat je het weten als het is gelukt?

Reageer