beantwoord

bestellen groepsticket

  • 12 mei 2017
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb zojuist via bestellen groepsretour al 3 x alle gegevens van de 9 medereizigers ingevuld met geboortedatum, op knop naar winkelwagen gedrukt en dan verschijnt telkens : pagina niet gevonden...wordt hier wel beetje moedeloos van...hoe verder?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 12 mei 2017, 18:05

Als het nog niet gelukt is, zou ik altijd adviseren om een andere internetbrowser te proberen, of even je cookies te verwijderen. Helpt dat ook niet, horen we het natuurlijk graag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dan lijkt het erop alsof er een storing is, maar dat weet ik niet zeker, ik zou het later op de dag nogmaals proberen.
Er is momenteel geen storing bekend. Is het inmiddels gelukt om de bestelling te plaatsen Trees?
Als het nog niet gelukt is, zou ik altijd adviseren om een andere internetbrowser te proberen, of even je cookies te verwijderen. Helpt dat ook niet, horen we het natuurlijk graag.

Reageer