beantwoord

betaald en geen e ticket

  • 16 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
monese prepaid mastercard op 8 augustus om 14:37 een bedrag betaald van euro 7,95

vandaag gezien dat het bedrag in mindering gebracht is op het saldo wanneer ontvang je het bestelde e ticket

Kan je aannemen dat het kopen van een Mastercard uitgegeven door een Nederlandse Bank ook tot hetzelfde euvel leidt.

Tot heden toe nog geen E ticket ontvangen
icon

Beste antwoord door Rueben NS 16 augustus 2019, 19:55

Dag afentoemetdetrein en welkom op onze community!

Wat spijtig om te lezen dat je je E-ticket nog steeds niet hebt ontvangen! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Ik heb overigens ook je topic overgeplaatst naar een andere categorie zodat het beter vindbaar is.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag afentoemetdetrein en welkom op onze community!

Wat spijtig om te lezen dat je je E-ticket nog steeds niet hebt ontvangen! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Ik heb overigens ook je topic overgeplaatst naar een andere categorie zodat het beter vindbaar is.

Reageer