beantwoord

betaald maar nooit mail gehad

  • 28 november 2019
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 november 2019, 14:11

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS. Deze is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt ook chatten met NS (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een bericht sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS. Deze is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt ook chatten met NS (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een bericht sturen op Twitter of Facebook.

Hoi AbelSium en welkom op onze NS Community!

Ik heb je foto even aangepast, zodat er geen persoonlijke gegevens openbaar meer staan. Als ik je goed begrijp heb je jouw e-tickets niet ontvangen. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice, zoals Tochjo ook adviseert, zodat ze jou de tickets na kunnen sturen. Wanneer ga je reizen?

Reageer