beantwoord

Betaalde tickets terug krijgen

Ik heb 2 tickets gekocht en niet kunnen gebruiken door dat de tijden waren veranderd van de trein en ik niet meer op tijd op mijn locatie kon zijn,ook was er maar 1 ticket die werkte op de app op je gsm .
Weet iemand hoe het terug kan gevraagd worden
icon

Beste antwoord door Thom 11 januari 2019, 23:26

De vraag is niet hoe, maar of het gevraagd kan worden. U kunt een schot wagen bij Klantenservice. E-tickets worden vrijwel nooit vergoed.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De vraag is niet hoe, maar of het gevraagd kan worden. U kunt een schot wagen bij Klantenservice. E-tickets worden vrijwel nooit vergoed.
Hallo Marijke81xxx en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je tickets. Zoals Thom al aangeeft is het niet vanzelfsprekend dat je restitutie kunt krijgen. Neem contact op met mijn collega's van de Klantenservice via de Live Chat of Sociale Media om te kijken wat er mogelijk is.
Reputatie 5
Badge
Normaal gesproken is er geen restitutie mogelijk op e-tickets. Alleen als je jouw e-tickets nog niet verzilverd hebt is er een kansje dat je geld terug zou kunnen krijgen. Voor het ticket dat je in de app hebt staan is de kans zeer klein, omdat niet gecontroleerd kan worden of je er toch mee gereisd hebt. Je kunt toch kijken of het lukt bij de klantenservice.

Reageer