beantwoord

Betalen voor een hond

  • 28 december 2018
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Ik ernaar het betalen voor een hond als uiterst klant onvriendelijk
hij ligt onder de stoel, neemt heen plaats in, niet in het gangpad.
voor een kinderwagen of koffer betaal je toch ook niet?
kan u mij een reden geven waarom dit nu eigenlijk moet?
misschien is er een goede reden maar ik begrijp hem niet.
icon

Beste antwoord door Thom 28 december 2018, 10:12

Het is een extra service. Lang niet iedereen is op honden gesteld, waarbij het gedrag van het baasje eerder de doorslag geeft dan dat van de hond,



Iets is niet klantonvriendelijk als u moet betalen. Er zijn ook betalende klanten die er helemaal niet van houden en het als overlast ervaren. Vaak gaat het vervoer van de hond ook nog eens ten koste van zitplaatsen. Je kunt net zo goed zeggen dat het klantonvriendelijk is als het wel mag.



Een hond in een tas of mand mag gratis mee. Zo klantonvriendelijk is het niet en drie euro is eerder aan de matige kant. Het is meer zaak dat het baasje zich gedraagt en dat is nogal vaak niet het geval. Met een tweedeklasklaartje in de eerste klas vierzit te gaan zitten en beweren dat het veel rustiger is voor de hond, en de standaardreactie waarbij iemand die iets durft aan te geven is natuurlijk: 'Houdt u van dieren?' De mooiste reactie daarop is ook altijd: 'Houdt u van mensen?"



Een koffer moet altijd meegenomen kunnen worden en tegen een moeder met een kinderwagen heeft toch echt niemand bezwaar. Het zou grof zijn de ouders van een baby daarvoor te laten betalen. De vergelijking gaat mijns inziens niet op.



Drie euro lijkt me niet onredelijk voor een hele dagkaart als u zeker weet dat niemand last heeft van Bello. Over het algemeen gaat het goed.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Het is een extra service. Lang niet iedereen is op honden gesteld, waarbij het gedrag van het baasje eerder de doorslag geeft dan dat van de hond,

Iets is niet klantonvriendelijk als u moet betalen. Er zijn ook betalende klanten die er helemaal niet van houden en het als overlast ervaren. Vaak gaat het vervoer van de hond ook nog eens ten koste van zitplaatsen. Je kunt net zo goed zeggen dat het klantonvriendelijk is als het wel mag.

Een hond in een tas of mand mag gratis mee. Zo klantonvriendelijk is het niet en drie euro is eerder aan de matige kant. Het is meer zaak dat het baasje zich gedraagt en dat is nogal vaak niet het geval. Met een tweedeklasklaartje in de eerste klas vierzit te gaan zitten en beweren dat het veel rustiger is voor de hond, en de standaardreactie waarbij iemand die iets durft aan te geven is natuurlijk: 'Houdt u van dieren?' De mooiste reactie daarop is ook altijd: 'Houdt u van mensen?"

Een koffer moet altijd meegenomen kunnen worden en tegen een moeder met een kinderwagen heeft toch echt niemand bezwaar. Het zou grof zijn de ouders van een baby daarvoor te laten betalen. De vergelijking gaat mijns inziens niet op.

Drie euro lijkt me niet onredelijk voor een hele dagkaart als u zeker weet dat niemand last heeft van Bello. Over het algemeen gaat het goed.

Reageer