Betaling met Creditcard in App niet mogelijk, geen e-ticket in app, toch afgeboekt | NS Community
beantwoord

Betaling met Creditcard in App niet mogelijk, geen e-ticket in app, toch afgeboekt

  • 19 May 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

heb 2 dagen in de app met cc kunnen betalen etix kwamen ook in de app, op dag 3 was betaling met CC in de app niet meer mogelijk: er stond betaling niet gelukt. mijn vriendin heeft toen de etix betaald en ze waren ook in de app. Later ontving ik nogmaals de tix per mail, en ze waren toch met mijne CC betaald, hoe kan dat nou? We hebben dubbel betaald.heb de mails nog met 3 niet geopende tickets, wat kan ik doen? Wil graag mijn geld retour!

icon

Beste antwoord door Tomas NS 19 May 2023, 17:51

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Marjolein2806 en welkom bij onze Community.

Da's inderdaad wat gek. Ik wil je aanraden om hiermee contact op te nemen met de klantenservice. Die kunnen de bestellingen erbij zoeken.

Reageer