beantwoord

Betaling niet afgerond, maar wel betaald.

  • 25 juli 2018
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Hallo, ik heb zojuist een ticket gekocht maar heb geen mail of bevestiging gekregen. Ik heb al wel betaald, zou ik dit geld terug kunnen krijgen of krijg ik alsnog een mail? Gr jasper
icon

Beste antwoord door Thom 25 juli 2018, 22:28

Ik denk dat het even een kwestie van geduld is. Als u binnen een uur geen mail heeft gekregen in uw mailbox en ook niet bij de junk, kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. 030-7515155
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat het even een kwestie van geduld is. Als u binnen een uur geen mail heeft gekregen in uw mailbox en ook niet bij de junk, kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. 030-7515155
Reputatie 4
Hallo Jasper158 en welkom bij onze community.

Zoals Thom aangeeft kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen je eventueel jouw ticket nasturen.

Reageer