beantwoord

bevestiging e-ticket noet ontvangen

  • 12 May 2021
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb zojuist een dagkaart gekocht die ik morgenochtend moet gebruiken, maar ik heb geen ticket of mail ontvamgen terwijl ik wel heb betaald. Mijn email adres was ook goed genoteerd. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Thom 12 May 2021, 23:12

Het beste is even naar Klantenservice te bellen. 030 7515155. Ze zijn er dag en nacht, nu ook. Kijk wel eerst bij de junkmail, daar zitten de kaartjes vaak in, en wacht minstens een kwartier na het bestellen. De kaartjes zijn er niet altijd meteen, dat is ook niet ongewoon. NS geeft een uur aan, maar het is niet gebruikelijk dat het zo lang duurt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Het beste is even naar Klantenservice te bellen. 030 7515155. Ze zijn er dag en nacht, nu ook. Kijk wel eerst bij de junkmail, daar zitten de kaartjes vaak in, en wacht minstens een kwartier na het bestellen. De kaartjes zijn er niet altijd meteen, dat is ook niet ongewoon. NS geeft een uur aan, maar het is niet gebruikelijk dat het zo lang duurt.

Reageer