beantwoord

Bewaakte fietsenstalling

• 30 mei 2017
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik wil mijn fiets in een bewaakte stalling plaatsen op station Amsterdam Centraal maar kan niet berekenen wat t slimste is... n jaarabonnement of op rekening
icon

Beste antwoord door Iris NS 31 mei 2017, 10:52

Goedemorgen EPR en welkom op het NS Serviceforum :)

Het ligt eraan hoe vaak je je fiets wilt gaan stallen. Hier vind je een overzicht van de tarieven. Vanaf 81 keer stallen ben je goedkoper uit met een jaarabonnement.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik per abuis twee keer fietsenstalling abonnementen besteld op mijn ov en op ov van mijn dochter. Heb hiervoor twee keer 75 euro betaald. Ik heb direkt gebeld met klantencontactservice van de NS en een van de bestellingen is geannuleerd. Ik heb tot nu toe nog geen terugbetaling gekregen en volgens klantenservice medewerker van de NS heb ik maar een keer betaald. Ik heb beide betalingsbevestigingen van de NS en bank gegevens waaruit blijkt dat ik twee keer betaald heb.

Wat nu te doen?

Word van kastje naar de muur gestuurd.

Goedemiddag Oldekalter, welkom bij de NS Community.

Wat naar dat je wel twee keer hebt betaald, maar dat in ons systeem één keer staat. 

Heb je al contact gehad met een collega via Social Media? Zo niet, dan zou je willen adviseren om contact op te nemen via jouw Facebook- of Twitteraccount en een privébericht te sturen via Facebook of Twitter. Een collega van mij kan dan met je meekijken. 
Handig is als je een print screen meestuurt van jouw bankafschrift waaruit blijkt dat je tweemaal hebt betaald. 

Hallo NS community, vanmorgen is mijn fiets gestolen in de bewaakte fietsenstalling in Hoofddorp. Na de info knop te hebben gebruikt zei de mevrouw mij om aangifte te doen en de klantenservice te melden dat dit gebeurd is. Nu kan ik alleen nergens vinden waar ik dat zou moeten doen!! 

Hoe lang worden de videobeelden bewaard? Het zal op moeten vallen vanwege een opvallende fietstas en ik weet precies waar hij stond. De politie zal om beelden vragen maar hier gaat meestal veel tijd overheen. 

Help!

Goedemiddag MichelleJoanne en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je fiets is gestolen uit een bewaakte stalling. Dat zou juist daar niet mogen gebeuren.

Als je al een aangifte gedaan hebt bij de politie kun nu een verzoek indienen voor schadevergoeding, mits je niet al gedekt bent door een verzekering. Je wil dan het volgende opsturen naar NS Klantenservice t.a.v. NS Fiets, Postbus 2572, 3500GN Utrecht:

1. Een uitdraai waaruit blijkt dat de fiets gestald is, zoals een print van de reishistorie. Dit zou je moeten kunnen vinden in je Mijn NS account.
  2. Een aankoopbewijs van de fiets.
  3. De twee originele en identieke fietssleutels die bij de vermiste fiets horen.
  4. Een kopie van de aangifte van diefstal.
  5. Bewijs dat een verzekering de schade niet uitkeert (als je hiervoor geen verzekering hebt, hoef je ook niets aan te tonen).

Uiteraard wil je hierbij ook een begeleidende brief schrijven waarin je de situatie toelicht, inclusief jouw gegeven (naam, adres, postcode, woonplaats, e-mailadres, rekeninggegevens, datum en handtekening).

Goedemorgen EPR en welkom op het NS Serviceforum :)

Het ligt eraan hoe vaak je je fiets wilt gaan stallen. Hier vind je een overzicht van de tarieven. Vanaf 81 keer stallen ben je goedkoper uit met een jaarabonnement.

Reageer