beantwoord

Bewaarde reizen alarm

• 11 maart 2016
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Waarom krijg ik geen alarm als mijn trein uitvalt. Ik heb daarvoor mijn reis bewaard en alarm ingesteld.
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 maart 2016, 15:32

Welkom op het forum Nataschaliefie! Het klopt dat je alleen een melding te zien krijgt als er daadwerkelijk sprake is van een storing op je traject. Feedback om onze app te kunnen verbeteren is echter altijd welkom. Ik wil je daarom aanraden om je suggesties aan de ontwikkelaars van de app door te geven via 'Over deze App'. Bedankt voor het meedenken!
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Er wordt alleen een melding gegeven als er op het traject van uw reis een storing is waarvan meerdere treinen last hebben. Uitval of vertraging van een enkele trein leidt niet tot een melding.
Er wordt alleen een melding gegeven als er op het traject van uw reis een storing is waarvan meerdere treinen last hebben. Uitval of vertraging van een enkele trein leidt niet tot een melding.

Vanmorgen vielen alle treinen uit naar en van Schiphol. Ik heb daar geen melding van gehad. Ik zou het ook handig vinden als er een pop-up van de melding zou kunnen komen (die je eventueel uit kunt zetten), voor het geval je je telefoon op stil hebt staan.
Welkom op het forum Nataschaliefie! Het klopt dat je alleen een melding te zien krijgt als er daadwerkelijk sprake is van een storing op je traject. Feedback om onze app te kunnen verbeteren is echter altijd welkom. Ik wil je daarom aanraden om je suggesties aan de ontwikkelaars van de app door te geven via 'Over deze App'. Bedankt voor het meedenken!

Reageer