beantwoord

Blad spoor

  • 28 November 2021
  • 14 reacties
  • 510 Bekeken

Waarom ontvang ik het blad spoor niet meer per post ? Digitaal vind ik er niets aan maar ik dacht dat er geen papieren versie meer bestond tot ik deze week bij een vriendin wel deze nieuwe versie zag liggen. Kunt u mij in het vervolg de papieren versie weer sturen ? ik zou er erg blij mee zijn.

Met vriendelijke groet,

*persoonlijke gegevens verwijderd door moderator

icon

Beste antwoord door Robert B 28 November 2021, 17:27

Bekijk origineel

14 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Blijkbaar moet je bij https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens en dan Notificaties en updates de instelling voor Aanbiedingen (o.a. SPOOR) op alleen Post hebben staan.

Dat heb ik overigens ook zo staan, maar ontving tot nu toe alleen de digitale versie (op een andere account).

Overigens wordt er maar één papieren exemplaar per adres verstuurd, maar dat kan je via de Klantenservice wel laten aanpassen (bijv. als een huisgenoot er al een krijgt). De papieren versie verschijnt nog maar enkele keren per jaar, de digitale vaker.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb hoera, hoera! de papieren versie ontvangen. Met daarin QR code om o.a.  aanbiedingen online te bekijken ☹️ Ik wil graag de papieren versie, omdat ik online lezen niet fijn vind en dan moet je alsnog online lezen….

Badge +3

Zojuist nog even naar de brievenbus gelopen en ja hoor, SPOOR nr. 5 op papier!

Op de account/klantnummer waar de optie voor Aanbiedingen alleen op Post staat.

Mijn andere account (Post en E-mail aan) staat niet bij de adresgegevens, wat er dus op wijst dat als E-mail aan staat, je alleen de digitale versie krijgt. Ondanks dat NS aangaf dat het zou moeten werken… 

Op de vorige papieren editie (nr. 2) met Leiden op de cover stonden mijn beide klantnummers.

Is er nog de optie om het magazine na te laten sturen via de Klantenservice? Er staat namelijk geen persoonlijke couponcode voor de acties (voor zover die er zijn) meer op, dus zou verder geen probleem moeten zijn.

Ja hoor, Robert. Klantenservice kan de papieren versie nog steeds nasturen.

Reputatie 7
Badge +3

Ja hoor, Robert. Klantenservice kan de papieren versie nog steeds nasturen.

maar die krijg je dan zonder coupons is mijn ervaring.

Benieuwd of ook mensen zonder NS-abonnement deze ook kunnen aanvragen. Er staat namelijk nergens meer dat Spoor exclusief voor abonnementhouders is.

Reputatie 7
Badge +3

Zojuist nog even naar de brievenbus gelopen en ja hoor, SPOOR nr. 5 op papier!

Hier niks, nada, noppes ontvangen in de brievenbus, alleen de digitale versie zat donderdag in de inbox.

 

Badge +3

Ja hoor, Robert. Klantenservice kan de papieren versie nog steeds nasturen.

maar die krijg je dan zonder coupons is mijn ervaring.

Er zitten geen coupons meer in, dat zijn qr codes, zelfde als de links in de digitale versie.

Er staat nog wel op de omslag ‘exclusief voor abonnementhouders van NS’.. gebakken lucht dus :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Maar wat is tegenwoordig nog een abonnementhouder? Iedereen kan nu voor korte tijd een Flex abonnement nemen en daarna naar Flex zonder abonnement wijzigen. En dat telt ook als abonnement. 

Zelf heb ik al sinds oktober 2019 Flex zonder abonnement en kreeg tot Corona nog de papieren versie. Zou er geen Flex zijn geweest en alleen nog zoals voorheen abonnementen op saldo zou ik na het stopzetten van mijn Traject Vrij in juni 2019 geen Flex Dal Voordeel hebben genomen en dus ook niet dat enkele maanden later hebben gewijzigd in Flex zonder abonnement. 

Ik heb in mijn overzicht staan, onder SPOOR: "SPOOR is het gratis relatiemagazine voor NS-abonnementhouders. Klanten die aangegeven hebben dat ze aanbiedingen ook per email willen ontvangen, krijgen de digitale versie. Klanten die alleen een postpermissie bij ons hebben, ontvangen SPOOR in 2021 jaar dus alleen in juni en november. Aanbiedingen en andere aanbiedingen exclusief voor (trein)abonnementhouders: Alleen klanten met een abonnement (ook NS Flex abonnementhouders, NIET voor houders van NS Flex Basis of OV-fiets abonnementhouders) krijgen het magazine automatisch”.

 

Ik heb zelf 1 maand NS Flex Weekend Vrij gehad in september, daarna gewijzigd naar basis. Ik heb het magazine alsnog op de mat gekregen, inclusief code op de achterkant. Ik kan me voorstellen dat ze wel al eerder dan de verzenddatum kijken wie er allemaal SPOOR moet ontvangen, maar zo ver als september kijken wie het moet hebben voor een verzenddatum in november lijkt me stug, dus ik ga dit even uitzoeken. Leuk vraagstuk, dit!

Reputatie 7
Badge +3

Tot voor kort stond onder extra voordeel Spoor genoemd. In de Spoor die ik nu ontvangen heb staat dit niet meer, maar nog wel op de voorkant

Reputatie 6

Sinds spoor digitaal is, lees ik hem amper. Ik zit graag mer een blad op de bank. Misschien ouderwets maar heb al genoeg schermtijd ;)

Ik heb nog geen antwoord, maar dat verwacht ik wel binnenkort. To be continued.

Ik heb nog geen antwoord, maar dat verwacht ik wel binnenkort. To be continued.

Helaas dit. Ik ga nu een ander pad bewandelen. Excuus dat dit zo duurt!

Maar wat is tegenwoordig nog een abonnementhouder? Iedereen kan nu voor korte tijd een Flex abonnement nemen en daarna naar Flex zonder abonnement wijzigen. En dat telt ook als abonnement. 

Zelf heb ik al sinds oktober 2019 Flex zonder abonnement en kreeg tot Corona nog de papieren versie. Zou er geen Flex zijn geweest en alleen nog zoals voorheen abonnementen op saldo zou ik na het stopzetten van mijn Traject Vrij in juni 2019 geen Flex Dal Voordeel hebben genomen en dus ook niet dat enkele maanden later hebben gewijzigd in Flex zonder abonnement. 

Ik vind dit het mooie van zo'n topic. Door deze vraag zijn we achter dingen gekomen die toch allemaal eerst intern besproken moeten worden. Hierover wordt momenteel flink overlegd.

 

Ik heb zelf 1 maand NS Flex Weekend Vrij gehad in september, daarna gewijzigd naar basis. Ik heb het magazine alsnog op de mat gekregen, inclusief code op de achterkant. Ik kan me voorstellen dat ze wel al eerder dan de verzenddatum kijken wie er allemaal SPOOR moet ontvangen, maar zo ver als september kijken wie het moet hebben voor een verzenddatum in november lijkt me stug, dus ik ga dit even uitzoeken. Leuk vraagstuk, dit!

Het antwoord hierop heb ik echter wel. Dat komt neer op dat SPOOR voor NS-abonnementhouders zo'n 1 tot 1,5 maand van tevoren wordt geselecteerd. Dus als in mijn geval NS Flex eind september is en de selectie SPOOR voor verzending begin november zou zijn, dan klopt het dat ik SPOOR met code heb ontvangen.

Reageer