beantwoord

boekje spoor

  • 8 June 2018
  • 1 reactie
  • 375 Bekeken

wanneer ontvang ik het boekje spoor?
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 June 2018, 09:55

Spoor wordt in principe vijf keer per jaar automatisch naar alle abonnementhouders gestuurd, zo rond begin maart, begin mei, begin juli, begin september en begin november. Als u Spoor niet ontvangt, kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen nagaan of er misschien een reden is dat u het blad niet hebt ontvangen, bijvoorbeeld omdat geregistreerd staat dat u geen aanbiedingen per post wilt ontvangen, en de laatste editie nasturen.



Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Spoor wordt in principe vijf keer per jaar automatisch naar alle abonnementhouders gestuurd, zo rond begin maart, begin mei, begin juli, begin september en begin november. Als u Spoor niet ontvangt, kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen nagaan of er misschien een reden is dat u het blad niet hebt ontvangen, bijvoorbeeld omdat geregistreerd staat dat u geen aanbiedingen per post wilt ontvangen, en de laatste editie nasturen.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer