beantwoord

Boete

• 3 June 2018
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Hallo

Vorige week dinsdag 28 mei heb ik een boete gekregen in de trein en daar kreeg ik toen een briefje van de conducteur met al mijn gegevens enz. maar ik heb nogsteeds geen brief binnen en ik twijfel of de meneer mijn juiste postcode heeft genoteerd, want de postcode cijfers kloppen maar de letters niet op dat briefje staat AE maar het is HE. Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt
Danique
icon

Beste antwoord door Thom 3 June 2018, 11:39

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Een fout adres is ongunstig, U kunt het beter proactief herstellen. Er zijn veel kanalen bij Klantenservice. 030 7515155. Het kan zijn dan het nog niet is verwerkt en dan zult u even moeten wachten. Het verwisselen van HA en AE is een menselijke fout, maar moet wel worden hersteld.

U heeft na drie werkdagen normaal nog geen bericht, dat duurt langer, maar komt vanzelf.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Een fout adres is ongunstig, U kunt het beter proactief herstellen. Er zijn veel kanalen bij Klantenservice. 030 7515155. Het kan zijn dan het nog niet is verwerkt en dan zult u even moeten wachten. Het verwisselen van HA en AE is een menselijke fout, maar moet wel worden hersteld.

U heeft na drie werkdagen normaal nog geen bericht, dat duurt langer, maar komt vanzelf.

Reageer