beantwoord

Bonnetje van mijn e-tickets

• 15 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 354 Bekeken

Hi NS,

Ik heb afgelopen week de trein gebruikt voor mijn werk en nu moet ik deze reizen declareren. Helaas kan ik via de app of via de emailbevestiging van mijn e-tickets geen bonnetje downloaden. Kunnen jullie mij daarmee helpen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 oktober 2018, 18:11

Goedenavond Bollicina en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat er bij E-tickets geen factuur of bonnetje wordt aangemaakt of verstuurd. Voornamelijk omdat je het zelf betaald via een iDeal betaling. Als het voor je werk is geweest kun je het beste het ticket zelf gebruiken voor de declaratie, aangezien daar de prijs op staat.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond Bollicina en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat er bij E-tickets geen factuur of bonnetje wordt aangemaakt of verstuurd. Voornamelijk omdat je het zelf betaald via een iDeal betaling. Als het voor je werk is geweest kun je het beste het ticket zelf gebruiken voor de declaratie, aangezien daar de prijs op staat.
Ik heb gisteren via na app een ticket gekocht. Heb nu het zelfde probleem. Zie er geen prijs op staan.
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +3
Als je de tickets moet inleveren om de kosten te declareren kun je beter een kaartje kooen in de automaat kopen. Scheelt een hoop gedoe bij je werkgever.
Als je de tickets moet inleveren om de kosten te declareren kun je beter een kaartje kooen in de automaat kopen. Scheelt een hoop gedoe bij je werkgever.
Haha, helaas te laat voor mij nu. Maar volgens mij heb ik het gevonden. Ik moet nu eerst de e-ticket downloaden wat dan niet via de app kan maar via de email.
Reputatie 5
Badge
Ja, om te declareren kun je gewoon de pdf downloaden via de link die je per mail hebt gekregen.

De prijs staat trouwens wel op het ticket in de app, maar dan moet je het ticket omdraaien (rechtsonder op het ticket). Om te declareren lijkt de pdf me ook handiger dan het ticket uit de app op je scherm.

Reageer