beantwoord

Cadeau Dagretour codes van Registreer-je-reis proef: persoonlijk of niet?

• 4 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Hallo,

Enige tijd terug heb ik op uitnodiging van NS meegedaan met de besloten testfase van het intussen openbare registreer-je-reis systeem.

In ruil daarvoor kreeg ik 10 codes voor een Dagretour Daluren. Deze codes heb ik inmiddels ontvangen. Nu ben ik benieuwd of dit algemene codes zijn (voor iedereen bruikbaar) of dat ze beperkt zijn in gebruik door enkel ikzelf (naam op het ticket wellicht?)

Zelf vermoed ik dat ze gewoon algemeen bruikbaar zijn, zodat ik er een paar cadeau kan doen aan anderen. Maar voordat ik ze blij maak met iets wat toch niet blijkt te kunnen, zou ik graag uitsluitsel hierover willen.

icon

Beste antwoord door Robert B 4 augustus 2020, 21:48

Dat zullen algemene couponcodes zijn, die je via ns.nl/couponcode een e-ticket Dagretour Daluren opleveren?

Welke naam je dan invult doet er niet toe. Vul anders als test één van de codes in en kijk wat voor pagina je krijgt.

Zolang je het bestelproces niet afrondt kan de code binnen enkele uren of uiterlijk de dag erna weer opnieuw gebruikt worden.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Dat zullen algemene couponcodes zijn, die je via ns.nl/couponcode een e-ticket Dagretour Daluren opleveren?

Welke naam je dan invult doet er niet toe. Vul anders als test één van de codes in en kijk wat voor pagina je krijgt.

Zolang je het bestelproces niet afrondt kan de code binnen enkele uren of uiterlijk de dag erna weer opnieuw gebruikt worden.

Reageer