Cashback voor online tickets

  • 20 mei 2021
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Gisteren kocht ik een retourticket van Amsterdam naar Den Haag om er vandaag mee te gaan

 Maar ik was verrast dat het de datum van gisteren draagt ​​en niet vandaag

 Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de Ns-medewerkers op station Amsterdam, maar ze adviseerden me om online contact op te nemen met het bedrijf en ze zeiden dat ik je het ticketnummer kan geven dat ik op de verkeerde datum heb gekocht en dat je mijn geld teruggeeft


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

E-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden en er kan geen geld voor teruggegeven worden. Er kan niet met een E-ticket ingecheckt worden, waardoor er niet achteraf gecontroleerd kan worden of er meegereisd is.Voor vertrekdatum wil de klantenservice wel eens coulant zijn als het ticket nog niet is gedownload/indeappgezet. Overigens wordt bij het aanschaffen van een E-ticket voor betaling de datum getoond.

Kaartjes uit de automaat kunnen na de reisdatum als er niet mee ingecheckt is bij een servicebalie teruggegeven worden. Servicebalies vind je op de grotere stations.

Reageer