beantwoord

Code voor attentie werkt niet.

• 1 maart 2017
  • 3 reacties
  • 573 Bekeken

• Intercity
  • 35 reacties
Mail van 13 feb. met code voor attentie n.a.v. overlast traject Dordrecht-Roosendaal: code invullen => veld wordt gewist, geen foutmelding, niks. Gemaild, en uiteindelijk maar gechat - in chat is het geregeld, maar wat was nou het probleem? De code? Of de link?
De site van de link is - https://webformulier.ns.nl/attentie
Googlen levert ook een andere site op, nl. https://nsattentie.actiesite-2organize.com/ - die er leuk uitziet, maar blijkbaar niet van NS is.

Een dag na de chat kwam natuurlijk het antwoord op mijn mail: code was ongeldig, nieuwe code meegestuurd. Die ook niets opleverde (browserprobleem? pop-ups maar ge-enabled op die pagina, maar maakte niets uit).

Vraag: Gaat dit vaak fout? Zo ja, dan moet zoiets toch opgelost worden
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 maart 2017, 15:21

We krijgen wel eens de melding dat de code niet werkt of dat de postcode niet correct is volgens ons systeem. Gelukkig werkt de code over het algemeen vaker wel dan niet maar indien de code niet werkt kan er altijd contact op worden genomen zoals LLN heeft gedaan om dit probleem dan op te lossen.
Bekijk origineel

3 reacties

We krijgen wel eens de melding dat de code niet werkt of dat de postcode niet correct is volgens ons systeem. Gelukkig werkt de code over het algemeen vaker wel dan niet maar indien de code niet werkt kan er altijd contact op worden genomen zoals LLN heeft gedaan om dit probleem dan op te lossen.

Op 18 mrt jl mocht ik verjaren en dank voor uw felicitatie. Ik zou een code krijgen voor de te lezen en te downloaden van boeken, maar helaas de code's waar al weg. Elke dag kijk ik en noppes, nada. Waar blijft het> Fijne dag

Reputatie 7
Badge +1

@Francisca Demming Dat het misgaat met de codes van Bookchoice is een bekend probleem en is de afgelopen dagen al meermaals hier voorbij gekomen. Zie bijvoorbeeld: 

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen u een reservecode toesturen. Dat kan via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook. Telefonisch is de klantenservice bereikbaar op 030-751 51 55.

Reageer