Mail van 13 feb. met code voor attentie n.a.v. overlast traject Dordrecht-Roosendaal: code invullen => veld wordt gewist, geen foutmelding, niks. Gemaild, en uiteindelijk maar gechat - in chat is het geregeld, maar wat was nou het probleem? De code? Of de link?
De site van de link is - https://webformulier.ns.nl/attentie
Googlen levert ook een andere site op, nl. https://nsattentie.actiesite-2organize.com/ - die er leuk uitziet, maar blijkbaar niet van NS is.
Een dag na de chat kwam natuurlijk het antwoord op mijn mail: code was ongeldig, nieuwe code meegestuurd. Die ook niets opleverde (browserprobleem? pop-ups maar ge-enabled op die pagina, maar maakte niets uit).
Vraag: Gaat dit vaak fout? Zo ja, dan moet zoiets toch opgelost worden
icon
Beste antwoord door Erryt NS 1 maart 2017, 15:21
We krijgen wel eens de melding dat de code niet werkt of dat de postcode niet correct is volgens ons systeem. Gelukkig werkt de code over het algemeen vaker wel dan niet maar indien de code niet werkt kan er altijd contact op worden genomen zoals LLN heeft gedaan om dit probleem dan op te lossen.
Bekijk origineel