beantwoord

Combinatie van een e-ticket en studentenreisproduct weekend voor vrijdag reizen vanaf 12.00 uur

• 30 juni 2019
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Hoi allemaal,

A.s. vrijdag wil ik graag gaan reizen vanaf 11.55, mijn studentenreisproduct gaat pas in vanaf 12.00.
Het mooiste zou zijn als ik gewoon na een paar haltes snel op het perron kon uitchecken en dan inchecken om de rest van de reis gratis te doen, maar ik had al gelezen dat hier een wachttijd van 35 minuten tussen moet anders is het dezelfde reis.
Kan ik niet een online ticket kopen voor de eerste paar haltes, dan tijdens een stop snel inchecken met mijn ov?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 juni 2019, 17:31

Je kunt online een ticket kopen, dan hoef je op dat traject niet in te checken. Om verder te reizen op je SRP moet je dan inderdaad wel even snel inchecken, let wel op dat niet alle stations incheckpaaltjes op het perron hebben staan.
Bekijk origineel

1 reactie

Je kunt online een ticket kopen, dan hoef je op dat traject niet in te checken. Om verder te reizen op je SRP moet je dan inderdaad wel even snel inchecken, let wel op dat niet alle stations incheckpaaltjes op het perron hebben staan.

Reageer