compliment ns klantenservice

• 6 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Vorige week heb ik mijn eerste keuzedag benut. Een dag van te voren bij een automaat besteld, alles verliep prima.
Vandaag wilde ik op saldo reizen. Helaas werd er automatisch opnieuw een keuzedag gebruikt, zonder dat ik deze had besteld.
Ik heb de klantenservice gebeld en werd vriendelijk en attent te woord gestaan. Ik heb een voucher met code gekregen die een jaar geldig is.
Een compliment richting NS mag ook wel eens gedeeld worden!! Bij deze: hartelijk dank!!

2 reacties

Hi Frannie. Welkom bij de Community.

Complimentjes vinden we natuurlijk altijd leuk om te ontvangen en te lezen! Wat ontzettend fijn dat het op die manier opgelost kon worden 😀. Dan kan je alsnog op een later moment een keer vrij reizen.🙂
Badge +3
Als je een Keuzedag ophaalt bij apparaten zoals in bijv. supermarkten, dan heb je inderdaad een grote kans dat die zonder het te vragen meteen alle keuzedagen die klaar staan op je kaart zetten, dus ook de jaarlijkse.

Dit is bekend en de NS gaan hier inderdaad coulant mee om. Dat je de jaarlijkse Keuzedag per ongeluk gebruikt hebt voor een reis die je op Saldo wilde maken krijg je dus 'cadeau'. Plus een nieuwe code natuurlijk.

Reageer