beantwoord

Contact met OV-fiets

• 31 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 581 Bekeken

Door mijn werkgever per 1 januari 2014 ingenomen. Dus ook afgemeld voor de OV-fiets.
Nu krijg ik iedere keer acceptgiro' s dat ik € 10 moet betalen met BEDREIGING voor meerdere kosten.
Maar ik heb info@fiets.nl meerdere malen gemaild MAAR IK KRIJG GEEN ANTWOORD.
Wanneer stopt het nu
Aanmelden ja dat kan snel maar oh wee als je iets opgelost wilt hebben en het gaat om incasseren van geld dan ho maar voor de klant.
Ik heb de NS ook al een poosje gelden gebld over deze rekening maar die konden mij niet helpen.
HEEL RAAR want jullie versturen de acceptgiro en jullie willen jullie geld.
LOS DIT HELE LANGE PROBLEEM EENS OP AUB. WORDT ER MOEDELOOS VAN.
Ben benieuwd wat jullie antwoorden. Als er een antwoord komt tenminste.
Nogmaals jullie versturen alles.
icon

Beste antwoord door Bart NS 31 oktober 2014, 16:37

Fijn om jou als arbiter(?) op dit forum te mogen verwelkom, Roelof. Ik wil je wel vragen om de hoofdletters wat achterwege te laten, dit komt de leesbaarheid van je bericht denk ik ten goede. Wel snap ik dat de frustratie hoog oploopt als je geen antwoord op je mails krijgt. Hoe dit precies kan, durf ik je niet te zeggen. Ik stel wel voor dat je me even een privébericht stuurt met je NAW-gegevens en, als je het hebt, klantnummer. Ik zal het dan voor je proberen op te lossen.

Dit topic verplaats ik naar 'Overige producten', daarnaast pas ik je titel aan zodat direct duidelijk is waar het topic over gaat.
Bekijk origineel

2 reacties

OV-fiets speelt graag verstoppertje, maar een andere forumgebruiker zegt in een ander topic hun telefoonnummer boven tafel te hebben gekregen:

OV fiets is wel bereikbaar op 030-2400918. Alleen wil men blijkbaar niet dat we dat weten want het is nergens op hun site terug te vinden. Waarom? Geen idee. Het is blijkbaar te lastig als we gaan bellen. Het past wel bij de algehele service-gedachte van de NS. Zolang alles goed gaat zijn wij (als klanten) hun beste vriend. Maar gaat het mis dan kennen ze ons plotseling niet meer (of ze geven de schuld aan ProRail of het weer of iets anders waar ze geen invloed op hebben - maar het ligt NOOIT aan de NS zelf). Een beetje meer zelfreflectie zou de NS veel sympathieker maken.
Groeten, Evert de Zoeten
Fijn om jou als arbiter(?) op dit forum te mogen verwelkom, Roelof. Ik wil je wel vragen om de hoofdletters wat achterwege te laten, dit komt de leesbaarheid van je bericht denk ik ten goede. Wel snap ik dat de frustratie hoog oploopt als je geen antwoord op je mails krijgt. Hoe dit precies kan, durf ik je niet te zeggen. Ik stel wel voor dat je me even een privébericht stuurt met je NAW-gegevens en, als je het hebt, klantnummer. Ik zal het dan voor je proberen op te lossen.

Dit topic verplaats ik naar 'Overige producten', daarnaast pas ik je titel aan zodat direct duidelijk is waar het topic over gaat.

Reageer