beantwoord

coupon

  • 7 november 2019
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Als.ik.mijn coupon wil verzilveren dan zegt ie dat ie al is gebruikt ..

icon

Beste antwoord door Thom 7 november 2019, 11:31

Neem even contact op met Klantenservice als u zeker weet dat dat niet het geval is. Vaak helpt een paar uur wachten ook, maar daar is niet altijd tijd voor.  De cache van uw browser legen, dan wel een andere browser gebruiken heeft ook vaak het gewenste effect.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice als u zeker weet dat dat niet het geval is. Vaak helpt een paar uur wachten ook, maar daar is niet altijd tijd voor.  De cache van uw browser legen, dan wel een andere browser gebruiken heeft ook vaak het gewenste effect.

Hallo Lin dsay en welkom bij de NS Community,

 

Vaak helpt het ook om je webbrowser volledig af te sluiten, je cookies te verwijderen en je browser weer op te starten. Een andere webbrowser of apparaat gebruiken geeft ook vaak het geweNSte effect.

Reputatie 7
Badge +4

;-)

Reageer