beantwoord

coupon datum

• 23 januari 2020
  • 16 reacties
  • 156 Bekeken

Ik heb via weekendje weg een hotel geboekt op met daarbij treinkaartjes voor heen en terug weg. Ik wil de coupon codes inwisselen maar kan de datum niet aanpassen. 1 feb. Is de heenreis 2 feb. terugreis. Het lijkt er op dat er alleen een datum in januari gekozen kan worden. Hoe kan ik dit aangepast krijgen? 

icon

Beste antwoord door Danny NS 23 januari 2020, 20:02

Ik heb Manon03 Voorzien van 4 nieuwe couponcode's. De oude code's waren niet juist uitgegeven door weekendjeweg.nl. Ik zal morgen contact met hen opnemen om het probleem aan te kaarten.

Bekijk origineel

16 reacties

Hoi Manon03, welkom bij de NS Community!

Kan je met ons delen welk uitje je precies hebt gekocht?

Ik heb een hotel geboekt. Via weekendje weg

,

Hartelijk dank voor de reservering van je NS 2e klas Treintickets. Hierbij ontvang je de couponcodes die je uitsluitend via de website van de NS kunt inwisselen. Let op; de couponcodes kunnen niet eerder dan 8 weken voor de geplande reisdatum worden verzilverd. 

Eén couponcode is geldig voor een enkele reis voor één persoon. Gebruik één code per persoon voor de heenreis én gebruik één code per persoon voor de terugreis.
Let op: de couponcodes worden eenmalig verstrekt, bij foutieve ingave worden er geen nieuwe couponcodes verstrekt. 

De treinkaarten zijn geldig in de voordeeluren, ofwel op maandag tot en met vrijdag na 09.00 uur en in het weekend en op feestdagen de hele dag. De treinkaarten zijn geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexion, Syntus en Veolia. De treinkaarten zijn niet geldig in ICE-treinen en Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v. 

Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen en/of het uitvallen van treinen. 

Tip: raadpleeg voor vertrek www.9292.nl en plan je route naar het hotel. 

Alvast een goede reis en een prettig verblijf toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Weekendjeweg.nl

Kan alleen een datum in januari kiezen. 

Heb je hier wellicht een link van?

Waarvan 

Dat is het probleem ☝🏼

Hoe lossen we dit op?

Reputatie 6
Badge +2

Dat probleem heb ik al vaker voorbij zien komen. Heb zelf last van een vergelijkbaar probleem gehad met een code voor een meereisretour. Couponcode was langer geldig dan het datumveld aankon.

Ik hoop voor je dat het sneller opgelost wordt dan de vorige keer (heeft wel een aantal weken geduurd toen).

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u op het vinkje rechts naast januari gedrukt? Dan zou februari tevoorschijn moeten komen.

Beste Thom,

Ongetwijfeld heel goed bedoeld. Dus bedankt voor die tip.  Maar ik heb dat vinkje ook gezien

En dan komen alle maanden van het jaar tevoorschijn. Het probleem is echter dat alleen de maand januari aan te vinken is. 

Heb je hier wellicht een link van?

Ben je er nog? Waar wil je een link van?? 

Hoi Manon03, ik weet nog niet heel goed om welk product het precies gaat. Weekendjeweg.nl is niet onze site maar is wel een verkooppartner van NS. Heb je voor mij de link van de pagina waar je het product kocht bij hen?

Die pagina werkt helaas niet. Wil je anders jouw couponcode sturen in een privébericht?

Ik heb Manon03 Voorzien van 4 nieuwe couponcode's. De oude code's waren niet juist uitgegeven door weekendjeweg.nl. Ik zal morgen contact met hen opnemen om het probleem aan te kaarten.

Reageer