beantwoord

Coupon verlopen een dag voor de deadline

  • 31 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb een code voor een dagkaart. De code moet geldig zijn tot en met 31 augustus. Vandaag heb ik geprobeerd om de code te activeren en de pagina zegt dat het is verlopen: "De ingevoerde code is verlopen en helaas niet meer geldig."
Ik wil om te reizen met de code, maar ik kan niet.
Wat is een oplossing?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 31 augustus 2015, 19:51

Welkom op het NS Serviceforum fibo. Dat is zo van afstand lastig te bepalen. Je kunt het beste even contact zoeken met NS Klantenservice via Live Chat, Telefoon, Twitter of Facebook. Je mag mij ook een privébericht sturen, maar dan zal de afhandeling even op zich laten wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum fibo. Dat is zo van afstand lastig te bepalen. Je kunt het beste even contact zoeken met NS Klantenservice via Live Chat, Telefoon, Twitter of Facebook. Je mag mij ook een privébericht sturen, maar dan zal de afhandeling even op zich laten wachten.

Reageer