Couponcode

• 21 april 2015
  • 7 reacties
  • 760 Bekeken

Kan ik bij één aankoop van één product meerdere couponcodes gebruiken?

7 reacties

De vraag is mij eerlijk gezegd niet geheel duidelijk, maar je kan elke couponcode één keer gebruiken (tenzij het een groepsretour betreft). Wanneer je etickets bestelt kun je meerdere bestellingen in één keer doen.
Als de vraag je niet geheel duidelijk is, lijkt het me beter om te wachten met het markeren van de vraag als beantwoord tot de vraag je wel geheel duidelijk is, zodat je ook zeker weet dat het gegeven antwoord overeenkomt met datgene wat de vraagsteller wilde weten...

Volgens mij wordt gevraagd of het is toegestaan om meerdere kortingen "op elkaar te stapelen", ik neem aan dat dit niet het geval is.
Kun je toelichten wat je daarmee bedoelt? Jeske heeft deze topic de titel 'Couponcode' gegeven. Daarmee kun je nogal wat kanten op. Iedere couponcode (m.u.v. groepsretour) is éénmaal te gebruiken, maar wanneer een klant in het bezit is van meerdere codes mogen er natuurlijk meerdere tickets in één bestellen worden aangemaakt. Geen enkel probleem. Ik kan eerlijk gezegd even geen voorbeeld bedenken van het "op elkaar stapelen" van kortingen bij een eticketbestelling.
Maar als de vraag niet duidelijk is, waarom markeer je dan je eigen antwoord ?
Jeske heeft het over het gebruik van meerdere couponcodes bij het kopen van één product.
Dat interpreteer ik als bijvoorbeeld naar een winkel gaan met tien coupons voor 10 procent korting op een product naar keuze in de hoop gratis te kunnen shoppen.
Wanneer blijkt dat het niet juist is zal ik het aanpassen. Ik heb m'n best gedaan het te interpreteren, maar als ik jullie avond hiermee tot een feestje maak zal ik een aanpassing doen. Ik ben de moeilijkste niet hoor 🆒

Ondertussen wachten we in spanning af of Jeske wat met de reacties kan.
Ik kan wel een voorbeeld verzinnen, Klaas-Jan. Bij de onlangs via Blokker verkochte kaartjes zat een code waarmee je mee kon meedoen aan een prijsvraag via internet. Hierbij 'wonnen' mensen onder andere een korting van 5 euro op een aanschaf in de Spoordeelwinkel bij een besteding van 25 euro of meer. Ik denk dat dat exact hetgeen is waar het hier om gaat.

Reageer