beantwoord

couponcode

  • 20 december 2015
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Ik heb een tienertour gekocht en hiervoor krijg je drie couponcodes die je moet verzilveren; de tweede doet het niet. de site meld dat deze al eens is ingevoerd maar dat is helemaal niet zo. hoe krijg ik nu wel mijn tweede treinkaartje?!
icon

Beste antwoord door Janou NS 21 december 2015, 08:22

Ik heb een tienertour gekocht en hiervoor krijg je drie couponcodes die je moet verzilveren; de tweede doet het niet. de site meld dat deze al eens is ingevoerd maar dat is helemaal niet zo. hoe krijg ik nu wel mijn tweede treinkaartje?!

Hallo wolsinkmarcia en welkom op het NS Forum! Wat vervelend dat de 2e code het niet doet. Heb je hier al over contact gezocht met onze telefonische klantenservice? Zij kunnen dit namelijk voor je controleren en er voor zorgen dat je je 2e tienertoer kaartje gewoon zult ontvangen. Je kunt ons 24/7 bereiken op: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb een tienertour gekocht en hiervoor krijg je drie couponcodes die je moet verzilveren; de tweede doet het niet. de site meld dat deze al eens is ingevoerd maar dat is helemaal niet zo. hoe krijg ik nu wel mijn tweede treinkaartje?!

Hallo wolsinkmarcia en welkom op het NS Forum! Wat vervelend dat de 2e code het niet doet. Heb je hier al over contact gezocht met onze telefonische klantenservice? Zij kunnen dit namelijk voor je controleren en er voor zorgen dat je je 2e tienertoer kaartje gewoon zult ontvangen. Je kunt ons 24/7 bereiken op: 030 751 51 55.

Reageer