beantwoord

Couponcode in1x verzilveren?

  • 18 February 2022
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Ik wilde zaterdag 19/02 ‘s ochtends met de trein 95 km reizen, maar door storm Eunice heb ik besloten alternatief vervoer te regelen, zodat ik zeker weet dat ik op tijd aankom. Nu heb ik een couponcode gekregen voor het treinkaartje dat ik al had gekocht, maar deze is ongeveer 19,-. Normaal gesproken reis ik veel minder ver, dus kost mijn kaartje 7,- ongeveer. Ik vraag me nu dus af of ik meerdere kaartjes kan verzilveren van dit ‘tegoed’ of moet ik nu gewoon ver reizen zodat ik niet mijn eigen geld heb weggegooid?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 February 2022, 14:31

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Heidy van Wijngaarden1 en welkom bij de NS Community!

De waarde van een couponcode is irrelevant voor wat je ermee kunt doen. Het zal bedoeld zijn als vervanging van het ticket wat je nu niet kan gebruiken, zodat je diezelfde reis op een andere datum kan maken. Het is geen “tegoed” met financiële waarde, het is simpelweg een couponcode waarmee je een enkele reis of retour kunt verzilveren zonder kosten.

Reputatie 7
Badge +3

Wees blij dat je een couponcode voor een nieuw ticket hebt gekregen. Normaal gesproken zou je het geld voor het al gekochte kaartje als het om een al gedownload e-ticket gaat kwijt zijn geweest. Een tip: verzilver de code pas als je echt gaat reizen, eenmaal verzilverd heb je geen recht meer op wijzigen of restitutie.

Reageer