Skip to main content
Antwoord

"couponcode is al gebruikt"

  • December 17, 2024
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Bij het betalen van een 1e klas-upgrade (met couponcode) ging er iets mis, en werd de betaling geannuleerd. Toen ik het daarna opnieuw probeerde kreeg ik de melding"couponcode is al gebruikt". Hoe kan dit omzeild worden?

Beste antwoord door Rory NS

Hallo vries809 en welkom bij de NS Community.

Wat vervelend dat er iets is misgegaan met de 1e klas-upgrade. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van NS Klantenservice voor een passende oplossing.

3 reacties

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 17, 2024

Hallo vries809 en welkom bij de NS Community.

Wat vervelend dat er iets is misgegaan met de 1e klas-upgrade. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van NS Klantenservice voor een passende oplossing.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • December 17, 2024

Je kunt na een dag de couponcode weer gebruiken.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 17, 2024

Je kunt na een dag de couponcode weer gebruiken.

Dat zou je verwachten (vaak na enkele uren al) maar in een ander topic lukte dat iemand toch niet. Meen dat diegene via de Klantenservice alsnog geholpen is.