beantwoord

couponcode voor dagkaart verzilverd doch niet gedownload, dus geen ticket

• 13 april 2019
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb mijn couponcode voor dagkaart verzilverd doch niet gedownload en heb dus ook geen ticket kunnen printen/opslaan. Een link op mijn mailadres heb ik ook niet ontvangen.
Bij het verzilveren moest er geen mailadres ingevoerd worden en had toen ook geen NS account.
onder naam invoeren heb mijn eigen naam ingevoerd en voor een tweede couponcode die van mijn vrouw.
Kan ik de couponcode opnieuw invoeren en direct downloaden (zonder opnieuw te verzilveren), of zijn er andere mogelijkheden?
Graag advies hierover en bij voorbaat dank.
A.C.
icon

Beste antwoord door Thom 13 april 2019, 09:21

U kunt het beste even bellen met Klantenservice. Dan maken ze het in orde. Zorg er voor een geldig e-mailadres bij de hand te hebben. 030 7515155, of een van de andere contactmogelijkheden in de link van Klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als de bestelling niet is afgerond, kunt u na een aantal uren de code opnieuw gebruiken. Probeer eerst dat en lukt dat niet neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen met u meekijken.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even bellen met Klantenservice. Dan maken ze het in orde. Zorg er voor een geldig e-mailadres bij de hand te hebben. 030 7515155, of een van de andere contactmogelijkheden in de link van Klantenservice.

Reageer