Couponcode werkt niet en morgenvroeg nodig!

• 17 december 2014
  • 3 reacties
  • 823 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Goedendag,

Vanmiddag heb ik een HEMA couponcode willen verzilveren op de site www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/hema. Toen ik de couponcode juist invoerde, deed hij een hele tijd niets, waarna ik besloot de browser te vernieuwen. Vervolgens vulde ik de code nogmaals in, waarna er stond dat dit geen geldige code was (weet niet meer wat er letterlijk stond, was in ieder geval niet goed).

Aangezien de code nog niet gebruikt is, denk ik dat hij dus 'gebruikt' is toen hij zolang laadde. Ik zou het erg waarderen indien er iemand naar zou kunnen kijken, aangezien mijn moeder morgen flink wat uren moet reizen en het financieel gewoon erg vervelend zou zijn voor haar. Indien er nog dingen zijn die ik zelf zou kunnen ondernemen hoor ik dit ook graag, maar dat lijkt mezelf niet het geval.

Hoor het graag.
groetjes Reebien

3 reacties

Welkom op het forum Reebien. Jammer om te lezen dat de couponcode niet meer werkt. Wil je de couponcode en je NAW-gegevens in een priv├ębericht naar me toesturen? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige producten'.
I also have the same problem. Hello, This afternoon I want to redeem a coupon code on the site HEMA www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/hema . When I entered the coupon code correctly, there was that this was not a valid code (do not remember what was literally, at least it was not good). Because the code is not used, so I think he 'used' as long as he is charged. I want to use this ticket on this friday. Is there any idea??
I also have the same problem. Hello, This afternoon I want to redeem a coupon code on the site HEMA www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/hema . When I entered the coupon code correctly, there was that this was not a valid code (do not remember what was literally, at least it was not good). Because the code is not used, so I think he 'used' as long as he is charged. I want to use this ticket on this friday. Is there any idea??

Hi bihanithapa! I understand that you want to travel today? Do you need any help with this still? If so, can you send me a private message with your personal details and the Hema code? You can send me private message by clicking on my name and then you go to "stuur bericht".

Reageer