beantwoord

Dag je op uit

  • 13 mei 2019
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Ik heb net een dagretoer gekocht van 19 euro en gelijk verzilvert en nu mijn kaartje kwijd en niet uitgeprint wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 mei 2019, 21:01

Hallo Jose023 en welkom bij de NS Community,

Je kan de e-ticket via de mail nogmaals openen en via jouw persoonlijke pagina uitprinten. Als je de mail niet meer hebt kan je contact opnemen met onze klantenservice. We sturen de e-ticket dan nogmaals naar jouw e-mailadres.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Jose023 en welkom bij de NS Community,

Je kan de e-ticket via de mail nogmaals openen en via jouw persoonlijke pagina uitprinten. Als je de mail niet meer hebt kan je contact opnemen met onze klantenservice. We sturen de e-ticket dan nogmaals naar jouw e-mailadres.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?

Reageer