Beste antwoord door Rizana NS
Goedemorgen Bodi, welkom bij de NS Community.
Wat jammer dat je de verkeerde datum hebt ingevoerd. Ondanks dat het misschien niet aannemelijk is dat je rond die tijd die reis maakt , ben je wel akkoord gegaan met de voorwaarden van het E-ticket. Het is aan de medewerker die je spreekt of je wel of geen coulance krijgt.
@Bodi geen zorgen, maar je moet dus wel nog even een ticket/couponcode voor de 13e regelen dus.
Die krijg je zeker, als je even belt 030 751 5155 en de situatie uitlegt (en/of verwijst naar dit topic of als je het even via Twitter DM doet)
Het is niet zeker dat Bodi een couponcode krijgt. Dit is dan coulance van de medewerker.
Bekijk origineel
Wat jammer dat je de verkeerde datum hebt ingevoerd. Ondanks dat het misschien niet aannemelijk is dat je rond die tijd die reis maakt , ben je wel akkoord gegaan met de voorwaarden van het E-ticket. Het is aan de medewerker die je spreekt of je wel of geen coulance krijgt.
Die krijg je zeker, als je even belt 030 751 5155 en de situatie uitlegt (en/of verwijst naar dit topic of als je het even via Twitter DM doet)
Het is niet zeker dat Bodi een couponcode krijgt. Dit is dan coulance van de medewerker.