beantwoord

dag te vroeg

• 12 september 2019
  • 29 reacties
  • 817 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Wat jammer dat je de verkeerde datum hebt ingevoerd. Ondanks dat het misschien niet aannemelijk is dat je rond die tijd die reis maakt , ben je wel akkoord gegaan met de voorwaarden van het E-ticket.

Het is 100 procent aannemelijk dat je deze reis niet gaat maken, aangezien je dezelfde dag niet meer terug kunt reizen. Overduidelijk dat NS dus hier in gebreken blijft. In een rechtszaak zou NS hier keihard onderuit gaan.

Dan hebben we het nog niet eens over het probleem maar in de schoenen van de klant schuiven, omdat dat zo lekker makkelijk is. Voelt voor jouzelf toch ook niet prettig dat je dit soort zaken moet doen. Kom je nu echt thuis met een voldaan gevoel na 'n dagje werken?
Dan nog hoe deze klant nu over de NS denkt, dat gaat echt nooit meer positief worden.
Reputatie 1
Lieve allemaal, ik heb een vrije e-coupon ticket van de NS gekregen na een telefoontje met de klantenservice vanmorgen vroeg. Heb niet eerder kunnen reageren omdat ik vandaag een heerlijke treinreis naar Arnhem heb gemaakt 😄 en vanavond terug ben gekomen van een heerlijke dag in Arnhem.
Dit wilde ik even meedelen, want je mag een klacht op het forum zetten, maar natuurlijk ook een compliment. Iedereen een heel fijn weekend!
Reputatie 7
Badge
Heel fijn te lezen @Bodi dat je coupon hebt gehad. En natuurlijk super dat je zo'n leuke dag hebt gehad in het mooie Arnhem.
Badge +3
Mooi zo!

Had niet anders verwacht, ook al was mijn eerdere reactie misschien wat kort door de bocht over "100% gevalletje coulance wegens een ticket voor een reis die je onmogelijk (in zijn geheel) kon maken op die dag" 😂

Reageer