beantwoord

dag veranderen ticket

• 9 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo klantensirvice,

Ik heb een ticket voor vandaag 9 augustes om met de trein te reizen van hoensbroek naar 's-Hertogenbosch. Ik hoef vandaag niet met de trein maar morgen om 07:56 uur in de ochtend vertrekt de trein die ik moet hebben. Ik zou dus graag willen weten of het mogelijk is om een ander ticket te krijgen zodat ik kan ruilen van datum. Het zou heel fijn zijn als dat kan.
Met vriendelijke groet alysha van de vorst.
icon

Beste antwoord door Robert B 9 augustus 2019, 14:22

Als het een kaartje uit de automaat is (met chip), dan koop een nieuw kaartje en ga morgen (of later) met het ongebruikte kaartje naar een Tickets & Servicebalie voor je geld terug. Niet mee inchecken dus!

Eenmaal gedownloade e-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden,
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Alyshadenbosch en welkom op onze NS Community!

Wat vervelend dat er een verkeerde datum op je ticket staat! Je krijgt echter wel genoeg gelegenheden in het proces dit te controleren. Zodra een ticket eenmaal is gedownload, kan dit niet meer worden gewijzigd. Is dit het geval?
Badge +3
Als het een kaartje uit de automaat is (met chip), dan koop een nieuw kaartje en ga morgen (of later) met het ongebruikte kaartje naar een Tickets & Servicebalie voor je geld terug. Niet mee inchecken dus!

Eenmaal gedownloade e-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden,

Reageer