beantwoord

dagje uit kaart

  • 4 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Goede dag ik heb vandaag een dagje uit kaart besteld en betaald maar ik krijg geen email waar een link staat waar ik de barcode kan zien kunt u mij vertellen hoe het zit
icon

Beste antwoord door Thom 4 oktober 2019, 19:51

Kijkt u eerst nog even bij de junkmail. Is hij daar na een uur ook nog niet, dan kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. Soms is het emailadres onjuist opgegeven.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijkt u eerst nog even bij de junkmail. Is hij daar na een uur ook nog niet, dan kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. Soms is het emailadres onjuist opgegeven.
Hallo Johnny57 en welkom bij de NS Community.

Zoals Thom al adviseert kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice als je het ticket niet hebt ontvangen na een uur. Laat je weten hoe het is afgelopen?

Reageer